Odżywki

Odżywki

Wybierając się na zakupy, nie zawsze mamy znajomość swoich praw konsumenta. W przypadku suplementów diety są one niezmiernie istotne i mogą znamiennie wpłynąć na rezultaty naszego treningu. Jako kontrahent mamy prawo do uzyskania wyczerpującej wiadomości dotyczących składu produktów. Jak się okazuje w życiu realnym, bywa że na opakowaniach są podane składniki, ale nie w ich dokładnej ilości. Ma to duże znaczenie w przypadku odżywek z białek. Dla każdego sportowca istotne jest, by wiedzieć ile w każdej odżywce jest białka pszennego, mleka, białka sojowego i protein pozyskiwanych z jajek. Wielokrotnie ma miejsce sytuacja, w jakiej sprzedający nie zna proporcji lub też również podaje nam nieprawdziwą informację, tylko po to, by sprzedać towar. W tym przypadku nie tylko kupujemy towar o kiepskim działaniu, ale równieżpozwalamy na działanie oszustów. Odżywki białkowe, które zawierają białka mleka i serwatki mogą być najbardziej problematyczne. Zwykle kupujący mają trudności z uzyskaniem wiadomości dotyczących ich procentowej zawartości. Pomimo więc dużego nadruku na opakowaniu informującego o występowaniu danego składnika, sam towar może zawierać go niezwykle niedużo. Jak się okazuje, zapytując o skład, nawet u producenta mamy możliwość zdobyć wymijające odpowiedzi. Oznacza to zapewne, że zawartość najbardziej przydatnych dla nas elementów w suplemencie nie jest większa od piętnastu procent. Powodem tego jest niemała cena składników, wskutek tegorównież dla producenta korzystniejsze jest zastąpienie ich tańszymi odpowiednikami. Dla przedsiębiorcy jest to niezwykle korzystne rozwiązanie. Jednak w przypadku konsumentów okazuje się, że w rzeczywistości nabyty został towar, który pomimo właściwych składników, nie jest tak wydajny jak można się było tego spodziewać. Dobrze jest w związku z tym wcześniej zweryfikować opinie o danym towarze, a w przypadku zrobienia błędnego zakupu, nie zostawiać tego dla siebie, lecz ostrzec bliskich, tym samym zatrzymując nieuczciwy proceder. Jak się bowiem okazuje, obecnie to nie reklamy i cena wpływają decydująco na kupienie, ale to jak wypowiadają się o danym towarze ludzie, którym ufamy.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 56 (ostatnio: 10.01.2020 18:28:52)
  • yahoo: 55 (ostatnio: 21.02.2018 10:28:25)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz