Badania ilościowe

Badania ilościowe

Polska Grupa Merchandisingowa działa na rynku od 2005 roku. Już ponad sześć lat wspieramy naszych Klientów w sprzedaży i ekspozycji produktów, docieramy do najdalszych zakątków Polski prezentując i wcielać najlepsze standardy teraźniejszego merchandisingu. Szeroko zakrojone działania i praca z liderami odmiennych sektorów pozwoliła nam na zdobycie kompetencji, doświadczenia i przede wszystkim wiedzy, aby rozszerzyć swoją ofertę usług. Dzięki połączeniu praktyki z teorią oraz okazałemu doświadczeniu naszych pracowników terenowych możemy dostarczyć Państwu usługę badań marketingowych funkcjonującą pod brandem Exploreo. Proponujemy badania typu: Retail Audit, Badania konsumenckie oraz Tajemniczy Klient. Oferta ta jest skierowana do firm, które liczą uczciwych, rynkowych i wiarygodnych informacji z rynku, dostarczanych przez profesjonalnych ankieterów oraz audytorów.


Ocena: 4/5 (2 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 46 (ostatnio: 20.09.2019 03:35:31)
  • yahoo: 13 (ostatnio: 15.05.2017 17:06:37)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz